Klachten

Welkom op onze klachtenpagina, waar we je de kans geven om even lekker stoom af te blazen! Hoewel we natuurlijk streven naar tevreden klanten en een vlekkeloze winkelervaring, beseffen we ons maar al te goed dat we soms de plank misslaan. Geen paniek! Hier bij AutoCura hebben we een speciale plek gecreëerd voor jou om je ongenoegen te uiten – en nee, we zullen je niet in een virtueel hoekje zetten.

We begrijpen dat klachten kunnen variëren van het vinden van een verdwaalde sok in je bestelling tot een mysterieuze knoflookgeur in je autopoetsproducten. Dus, als iets je dwarszit, als je gewoon wilt mopperen of als je het brandende verlangen voelt om ons je epische klaagzang te sturen, dan is dit de plek! Onze virtuele klachtenbox staat wagenwijd voor je open. Laat het van je af rollen, lucht je hart en we beloven dat we ons best zullen doen om je tevredenheid weer op te poetsen.

We geloven dat klachten een kans bieden om te groeien en te verbeteren, dus laat ons weten wat je dwarszit en laten we er samen om lachen terwijl we werken aan een oplossing. Wie zei dat klagen niet leuk kan zijn?

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@autocura.nl of via het online retourformulier. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.”